onsdag, januari 16, 2013

Det var verkligen längesedan

Vad  säger man egentligen till en bekant som i princip har ignorerat sedan augusti 2011? Vad säger man till denne då båda VET att man behövt varandra. Speciellt den defensive - i detta fall jag.

Jag: Hrrm, förlåt att jag varit så frånvarande och ignorant.
Bloggen: Helt ok, välkommen tillbaka.

Problem solved.

På sistone har jag insett att jag behöver skriva. Jag har tappat språket och skrivandet och allt vad det innebär. Ingen fantasi och ingen... ingen... ...fantasi.

Tio låtar som jag tycker stuckit ut under 2012
(ingen direkt ordning)

Loreen - Euphoria
Kate Bush - Snowed In At Wheeler Street
Alice In Chains - Black Gives Away to Blue
Fever Ray - Keep the Streets Empty for Me
Placebo - Running Up That Hill
Pearl Jam - Elderly Woman behind the Counter in a Small Town (Stockholm 2012)
In Flames - Sounds of a Playground Fading
Tori Amos - Crucify
Grand Magus - Like the Oar strikes the Water
Slash feat. Ian Astbury - Ghost

allas eder egen H.M.Hellberg

Inga kommentarer: